شرح وظایف
مدیر امور مالی
- مطالعه قوانين و مقررات مالي و محاسباتي و تبصره هاي بودجه سالانه و ضوابط اجرايي بودجه هر سال و رعايت دقيق مفاد آنها در رسيدگي به اسناد و مدارك پرداختها و همكاري و مشارکت در ارتقاء سطح کیفی ممیزی و رسیدگی به اسناد از طریق بهبود شیوه های اجرایی
- كنترل واخواهي اسناد و مداركي كه در انجام تشريفات مالي رعايت مقررات نشده و گزارش به مسئول امور مالي و پيگيري تا حصول نتيجه
- كنترل سقف تنخواه پرداختي و رسيدگي به تنخواه گردان و اسناد هزينه کارپردازی و اعمال نظارت بر تنخواه گردانها و علی الحسابهاي مذكور به دستور ذيحساب
- رسيدگي به كليه اسناد هزينههاي تدارکات و کارپردازي ، حقوق و دستمزد پرسنل، صورت وضعيت پیمانکاران و مشاورین ، رسیدگی و بررسی قراردادهای منعقده با اشخاص حقیقی و حقوقی و اعلام نظر در خصوص پیش نویس قراردادها در تطابق آنها با قوانین و مقررات مالی و سایر ضوابط
- بررسي صورت وضعیت های مربوط به قراردادها و تكمیل نمودن مدارک مثبته آنها شامل : اساسنامه شرکت – تغییرات شرکت - اخذ شماره حساب بانکی و رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک و گواهی های صلاحیت آنها و سایر مدارکی که جهت پرداخت صورت وضعیت ، قانون معین نموده است
- نظارت بر محاسبه كسورات از قبيل مالیاتها و مقرری ها و کسورات بازنشستگی و انواع بیمه ها و سایر کسورات دیگر که طبق احکام و مجوزهای قانونی کسر و به مراجع ذیربط پرداخت گردد
- ارائه گزارشهاي تحلیلی و كارشناسی به مسئول امور مالی بصورت مداوم و انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب مسئول امور مالی که با توجه به نوع وظایف آن توسط شخص دیگری امکان پذیر نباشد
- نظارت بر مصرف اعتبارات از طريق رسيدگي قبل و بعد از هزينه و تطبيق پرداختها با موافقتنامه هاي مبادله شده و تخصيصهاي لازم
- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق