امروز : 18 خرداد 1404
مصطفی تقربی
کارشناس حسابداری (صدور اسناد حسابداری)


شرح وظایف کارشناس حسابداری (صدور اسناد حسابداری)
  • بررسی  فرایندها و روشهای انجام کار و ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم
  • بررسی و مطالعه قوانين ، مقررات، بخشنامه ها و دستورالعملهاي مربوطه و در صورت ضرورت اعلام نظرات کارشناسی
  • ارتقا دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی، کنفرانس ها، همایش ها و سمینارهای مربوطه
  • کنترل چک ها، جابجایی و واریز به حساب و تحویل چک های مربوط به بانک جهت عملیات پرداخت
  • پیگیری و مساعدت و تکمیل امضا های اسناد حسابداری به منظور پرداخت و آماده شدن چک
  • صدور چک و ارسال به بانک جهت واریز به حساب 
  • واریز وجه  به حساب شخص ذینفع یا موکل قانونی
  • ارسال یک نسخه از سند حسابداری جهت نگهداری و طبقه بندی
  • مهمور نمودن کلیه مدارک و ضمایم مربوط به پرداخت به مهر " پرداخت شد"
  • نگهداری مطلوب دسته چک های استفاده نشده و حفظ و حراست از آنها
  • نگهداری مطلوب سوش چکهای صادره و چک های باطل شده تا زمان حسابرسی و تصویب صورت های مالی
  • پشت نویسی تمام اسناد و مستندات پیوست جهت حفظ و حراست و جلوگیری از سوء استفاده
  • ارائه گزارش هاي دوره اي و ماهيانه به مسئولين ذيربط
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
  • مشارکت در تهیه و تدوین برنامه عملیاتی در راستای برنامه ریزی استراتژیک دانشگاه
  • همکاری در تدوین فرایند ها و روشهای انجام کار و ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم
  • بررسی و مطالعه قوانين و مقررات ، بخشنامه‌ها و دستورالعملهاي اجرايي و در صورت ضرورت اعلام نظرات كارشناسي
  • ارتقا دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی، کنفرانس ها، همایش ها و سمینارهای مربوطه
  • مشارکت در تهیه بسته های آموزشی در جهت توسعه مهارت های و توانایی های انجام کار کارکنان
  • همکاری با دستگاه های نظارتی از جمله دیوان محاسبات و ...
  • کنترل بر دریافت و پرداخت سپرده دانشگاه
  • رسیدگی به موقع نسبت به دریافت/تمدید/ابطال ضمانت های بانکی دانشگاه
  • کنترل بر قراردادهای عمرانی دانشگاه و تامین اعتبار آنها
  • کنترل بر اوراق مناقصه عمرانی دانشگاه
  • کنترل بر تخصیص های ابلاغی از سوی معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع  در زمینه های مالی
  • کنترل اعتبارات طرح تملک دارایی های سرمایه ای
  • رسیدگی به صورت وضعیت های عمرانی و پرداخت آنها
  • شرکت در بازگشایی مناقصه و استعلام عمرانی دانشگاه
  • رسیدگی به اسناد هزینه طرح تملک دارایی های سرمایه ای
  • پیگیری در خصوص درخواست وجه از خزانه
  • اقدام جهت  تایید اعتبارات ابلاغی عمرانی از وزارت بهداشت
  • مکاتبه با تامین اجتماعی در خصوص اخذ مناقصه حساب و دارایی در خصوص ارزش افزوده
  • تهیه آمار اطلاعات عمرانی دانشگاه و گزارش به مدیران
  • گزارش عملکرد ماهانه اعتبارات طرح تملک دارایی های سرمایه ای به دستگاه های نظارتی
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در راستای  وظایف سازمانی
  •